KAMPAI SUSHI

Recentebeoordeling


4 sterren uit 979 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kampai Sushi. Meer weten? Ontdek meer

2 apr 2024 om 20:36 Het was erg lekker! Medewerkers waren erg vriendelijk
2 apr 2024 om 20:07 het was top !
31 mrt 2024 om 22:15 Twee pokébowls met kip besteld, zelden zo'n slechte kwaliteit gehad. De kip was geplukte kip zonder iets van een smaakmaker. De avocado was keihard en zat dus geen smaak aan. De kikkererwten idem dito, rauw en zonder smaak. Erg slecht en saai, nooit
29 mrt 2024 om 23:41 Op tijd, vers en echt heel lekker! Aanrader
24 mrt 2024 om 18:55 17.05 uur besteld .volgens thuisbezorgt levering 18.00 uur.nu om 18.54 nog steeds wachten op de bezorging. kampai proberen te bellen en er word niet opgepakt. waardeloos en zeker de laatste keer bij deze toko
23 mrt 2024 om 21:14 Super lekkere sushi alleen jammer dat het lang duurde had 3x gebeld naar de winkel maar werd niet opgenomen veder bezorger was aardige jonge
15 mrt 2024 om 20:00 Bizar hoe lang ik moest wachten op mijn bestelling
10 mrt 2024 om 22:02 De gemelde bezorgtijd van 19:00 werd 19:35. Het eten was goed
17 dec 2023 om 20:00 Altijd goed eten en ruim op tijd bezorgd. Wij bestellen vaker.
14 dec 2023 om 20:40 Beste pokebowls!!!
12 dec 2023 om 22:35 Wij vonden de sushi vrij prijzig en de kwaliteit niet heel top, helaas.
12 dec 2023 om 19:39 Ik had verwacht dat ik fried chicken stukjes in mijn pokebowl kreeg, helaas was het pulled chicken wat ook echt geen smaak had en er echt niet in past.